Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7271
Title: СУТНІСТЬ ТА ІСТОРІЯ ФОРМУВАННЯ МЕРЕЖНОГО МАРКЕТИНГУ
Authors: Матвєєва А. С.
Keywords: багаторівневий маркетинг
франтлоудинг
дистриб'ютор
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Матвєєва А.С. Сутність та історія формування мережного маркетингу / А.С. Матвєєва // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 38 - 40
Abstract: Розглянуто сутність поняття мережного маркетингу, а також історію розвитку концепції багаторівневого маркетингу. Досліджено значення поняття франтлоудингу.
Рассмотрена сущность понятия сетевого маркетинга, а также история развития концепции многоуровневого маркетинга. Исследовано значение понятия франтлоудинга.
The essence of the concept of marketing network, as well as the history of the concept of multi-level marketing are considered. The meaning of frontloading is studied
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7271
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матвєєва.pdf231,62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.