Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7280
Title: БРЕНДИНГ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА МОДЕЛІ РОЗРОБКИ БРЕНДА
Authors: Моргун Н. О.
Keywords: бренд
брендинг
ринок
торгова марка
покупець
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Моргун Н.О. Брендинг : визначення та моделі розробки бренда / Н.О. Моргун // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 44 - 46
Abstract: Розкрито сутність поняття "бренд", подано класифікацію моделей брендингу. Розглянуто найпопулярніші українські бренди, їх місце в рейтинговій таблиці.
Раскрыта сущность понятия "бренд", представлена классификация моделей брендинга. Рассмотрены популярные украинские бренды, их место в рейтинговой таблице.
The essence of the concept of brand is explained, the classification of branding models is given. The most popular Ukrainian brands, their place in the league table are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7280
Appears in Collections:№ 5-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моргун.pdf262,85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.