Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7637
Title: ПРАВОВІ АСПЕКТИ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ
Authors: Гринько Т. М.
Keywords: реклама
, інформаційний простір
мережа Інтернет
нормативно-правова база
захист споживачів
системи розповсюдження реклами
відповідальність виробників реклами
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Гринько Т.М. Правові аспекти регулювання рекламної діяльності в мережі Інтернет на території України / Т.М. Гринько // Управління розвитком. - 2014. - №6. - С. 57 - 59
Abstract: Досліджено особливості сучасного стану нормативно-правової бази України щодо виробництва та розповсюдження реклами на її території, виявлено основні недоліки правової бази в цій сфері та подано рекомендації щодо вдосконалення законодавчої бази для захисту національних споживачів реклами.
Исследованы особенности современного состояния нормативно-правовой базы Украины относительно производства и распространения рекламы на ее территории, выявлены основные недостатки правовой базы в этой сфере и представлены рекомендации по совершенствованию законодательной базы для защиты национальных потребителей рекламы
The features of the current state of the Ukrainian legal framework concerning the production and distribution of advertising are considered, the main shortcomings of the legal framework in this field are analyzed and recommendations on the improvement of the legislative base to defend national consumers of advertising are given
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7637
Appears in Collections:№ 6-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гринько.pdf285,24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.