Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7717
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРубан В. В.-
dc.contributor.authorМавріду В. Ю.-
dc.contributor.authorСелезньова К. В.-
dc.contributor.authorРубан В. В.-
dc.contributor.authorМавриду В. Ю.-
dc.contributor.authorСелезнева Е. В.-
dc.contributor.authorRuban V. V.-
dc.contributor.authorMavridu V. Y.-
dc.contributor.authorSelezneva K. V.-
dc.date.accessioned2014-09-19T06:45:06Z-
dc.date.available2014-09-19T06:45:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання / укл. В. В. Рубан, В. Ю. Мавріду, К. В. Селезньова. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. – 40 с. (Укр. мов.)en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7717-
dc.description.abstractПодано лабораторні роботи та методичні рекомендації (з використанням програмного продукту Excel) для обробки результатів маркетингових і наукових досліджень. Значну частину робіт присвячено визначенню конкурентоспроможності товарів. Вміщено завдання, які допоможуть закріпити знання студентів з навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг".en_US
dc.description.abstractПредставлены лабораторные работы и методические рекомендации (с использованием программного продукта Excel) для обработки результатов маркетинговых и научных исследований. Значительная часть работы посвящена определению конкурентоспособности товаров. Помещены задания, которые помогут закрепить знания студентов по учебной дисциплине. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг".en_US
dc.description.abstractLaboratory works and guidelines (with the use of the software product Excel) are presented for treatment of results of marketing and scientific researches. Considerable part of the works is devoted to measuring the competitiveness of commodities. Tasks are given to help students consolidate knowledge on the academic discipline. Recommended for students of training direction 6.030507 "Marketing".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectнаукові дослідженняen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectпопитen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectнаучные исследованияen_US
dc.subjectинформационные технологииen_US
dc.subjectспросen_US
dc.subjectрынокen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjectdemanden_US
dc.subjectmarketen_US
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняen_US
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Современные информационные технологииen_US
dc.title.alternativeGuidelines to laboratory works on the academic discipline "Modern Information Technologies in Scientific and Marketing Researches" for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing"en_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.