Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7717
Назва: Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Інші назви: Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Современные информационные технологии
Guidelines to laboratory works on the academic discipline "Modern Information Technologies in Scientific and Marketing Researches" for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing"
Автори: Рубан В. В.
Мавріду В. Ю.
Селезньова К. В.
Рубан В. В.
Мавриду В. Ю.
Селезнева Е. В.
Ruban V. V.
Mavridu V. Y.
Selezneva K. V.
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
наукові дослідження
інформаційні технології
попит
ринок
маркетинг
маркетинговые исследования
научные исследования
информационные технологии
спрос
рынок
marketing
marketing research
research
information technologies
demand
market
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання / укл. В. В. Рубан, В. Ю. Мавріду, К. В. Селезньова. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014. – 40 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Подано лабораторні роботи та методичні рекомендації (з використанням програмного продукту Excel) для обробки результатів маркетингових і наукових досліджень. Значну частину робіт присвячено визначенню конкурентоспроможності товарів. Вміщено завдання, які допоможуть закріпити знання студентів з навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг".
Представлены лабораторные работы и методические рекомендации (с использованием программного продукта Excel) для обработки результатов маркетинговых и научных исследований. Значительная часть работы посвящена определению конкурентоспособности товаров. Помещены задания, которые помогут закрепить знания студентов по учебной дисциплине. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг".
Laboratory works and guidelines (with the use of the software product Excel) are presented for treatment of results of marketing and scientific researches. Considerable part of the works is devoted to measuring the competitiveness of commodities. Tasks are given to help students consolidate knowledge on the academic discipline. Recommended for students of training direction 6.030507 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7717
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.