Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/777
Назва: Особливості застосування маркетингових досліджень у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Автори: Очкусь О. П.
Теми: нформація
маркетингові дослідження
види економічної діяльності
методи досліджень
аналіз документів
опитування
експертні оцінки
експеримент
економіко-математичні методи
математичне моделювання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Очкусь О. П. Особливості застосування маркетингових досліджень у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / О. П. Очкусь // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 26 - 28
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень, особливо для підприємств, які виходять на зовнішні ринки. Визначено доцільність застосування тих чи інших способів отримання інформації, що обумовлюється видом економічної діяльності. Наведено порівняльний аналіз різних методів маркетингових досліджень і найпривабливіші сфери їх застосування, який дозволяє компаніям визначити найвідповідніший спосіб, виходячи з переваг і недоліків кожного.
The article substantiates market research need, especially for companies that enter the foreign market. Appropriateness of the certain methods in obtaining information is stipulated by the type of economic activity. The work contains comparative analysis of different market research methods and the most attractive field of their application. Analysis proposed by the author allows companies to determine the most appropriate method based on the advantages and disadvantages of each one.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/777
Розташовується у зібраннях:№ 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.