Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/796
Назва: Тендери як один з елементів маркетингових комунікацій підприємства
Автори: Череватий О. С.
Теми: тендер
види тендерів
відкритий тендер
основні елементи тендера
тендерний процес
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Череватий О. С. Тендери як один з елементів маркетингових комунікацій підприємства / О. С. Череватий // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 57 - 59
Короткий огляд (реферат): Описано тендерний процес стосовно підприємців малого та середнього бізнесу
Description of tendering process for small and medium businesses is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/796
Розташовується у зібраннях:№ 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.