Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Глобальна економіка: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» другого (магістерського) рівняЛитвиненко А. О.
2020Аналіз міжнародних ринків : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2021Глобальна економіка: методичні рекомендації до практичних завдань та семінарських занять для студентів спеціальності 292 "Міжнародні економічні відносини"; освітня програма "Міжнародний бізнес" другого (магістерського) рівняЛитвиненко А. О.
2019Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахКовальчук К. В.
2016Аналіз посередницьких структур в процесі пошуку шляхів виходу на міжнародні ринкиЗосімова А. В.
2021Вплив експортної переорієнтації України на діяльність підприємств: маркетингові та управлінські аспектиОтенко В. І.; Птащенко О. В.; Корсунова К. Ю.; Карталія Д. М.
2022Розробка стратегії маркетингу на міжнародному ринку в умовах пандеміїЛитвиненко А. О.; Клюєв О. О.
2022Розвиток консалтингової діяльності на міжнародних ринкахКравцова А.
2021Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.
2021Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компаніїГронь О. В.; Гаркуша В. О.