Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8296
Назва: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ТУРИЗМ: АНАЛИЗ, ТЕНДЕНЦИИ, МЕНЕДЖМЕНТ
Інші назви: МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ: АНАЛІЗ, ТЕНДЕНЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ
INTERNATIONAL TOURISM: ANALYSIS, TENDENCIES, MANAGEMENT
Автори: Ястремская О. А.
Ястремська О. О.
Iastremska O. O.
Теми: международный туризм
туристические услуги
интернационализация
менеджмент
профессиональные компетентности
міжнародний туризм
туристичні послуги
інтернаціоналізація
менеджмент
професійні компетентності
international tourism
tourist services
internationalization
management
professional competences
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Ястремская О. А. МЕЖДУНАРОДНЫЙ ТУРИЗМ: АНАЛИЗ, ТЕНДЕНЦИИ, МЕНЕДЖМЕНТ / О.А. Ястремська // Економіка розвитку. - 2014. - №4. - С. 61-65
Короткий огляд (реферат): Проанализированы результаты развития международного туризма в мире и в Украине, обоснованы рекомендации по совершенствованию управления туристическими предприятиями с учетом современных тенденций на рынке туристических услуг. Проанализированы результаты развития международного туризма в мире. Выявлены основные страны-лидеры по оказанию туристических услуг в сфере международного туризма, приведены основные показатели деятельности туристических предприятий в Украине, определены регионы-лидеры Украины по получению доходов от туристической деятельности. Выявлена основная тенденция в международном туризме – интернационализации и концентрации капитала, которая влияет на компетентности персонала туристических предприятий. Предложено использовать систему непрерывного обучения при подготовке менеджеров международного туризма, которые должны обладать как специальными, так и универсальными профессиональными компетентностями.
Проаналізовано результати розвитку міжнародного туризму у світі та в Україні, обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення управління туристичними підприємствами з урахуванням сучасних тенденцій на ринку туристичних послуг. Проаналізовано результати розвитку міжнародного туризму у світі. Виявлено основні країни-лідери з надання туристичних послуг у сфері міжнародного туризму, наведено основні показники діяльності туристичних підприємств в Україні, виявлено регіонилідери з України з отримання доходів від туристичної діяльності. Визначено основну тенденцію міжнародного туризму – інтернаціоналізації і концентрації капіталу, яка впливає на компетентності персоналу туристичних підприємств. Запропоновано використовувати систему безперервного навчання в процесі підготовки менеджерів міжнародного туризму, які повинні володіти як спеціальними, так і універсальними професійними компетентностями.
The results of international tourism development in the world and in Ukraine have been analyzed. Recommendations on the perfection of management by tourist enterprises have been justified taking into account modern tendencies in the market of tourist services. The results of international tourism development have been analysed. Basic leading countries providing international tourist services have been identified, basic performance indicators of Ukraine's tourist enterprises have been presented, Ukraine's regions getting the highest profits from the tourist activity have been identified. A basic tendency in international tourism has been revealed which is internationalization and concentration of capital, that influences personnel competences of tourist enterprises. A system of continuous training is offered for managers of international tourism, who must possess both special and universal professional competences.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8296
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.