Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8373
Title: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ
Authors: Галенко К. С.
Keywords: маркетинговий бюджет
бюджет на маркетинг
формування маркетингового бюджету
економічна нестабільність
рецесія
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Галенко К. С. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО БЮДЖЕТУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ / К.С. Галенко // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 17-18
Abstract: Розглянуто основні проблеми формування маркетингового бюджету, які виникають у період економічної нестабільності. Запропоновано застосування стратегії "оптимізація маркетингового бюджету в рецесії" для подолання існуючих проблем. Виокремлено основні шляхи оптимізації маркетингових витрат на підприємстві в період нестабільності.
Рассмотрены основные проблемы формирования маркетингового бюджета, которые возникают в период экономической нестабильности. Предложено использование стратегии "оптимизация маркетингового бюджета в рецессии" для преодоления существующих проблем. Выделены основные пути оптимизации маркетинговых расходов на предприятии в период нестабильности.
The main problems of marketing budget, which appear in the period of economic instability have been reviewed. The strategy "optimization of marketing budget in recession" has been proposed to solve these problems. The main ways of optimization of marketing spending at an enterprise in the period of economic instability have been highlighted.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8373
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.