Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8380
Title: УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ
Authors: Дмитрієва А. Д.
Keywords: фінансова установа
маркетингові комунікації
реклама
репутація
банк
банківський сектор
ризик репутації
імідж фінансової установи
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Дмитрієва А. Д. УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ФІНАНСОВОЇ УСТАНОВИ / А.Д. Дмитрієва // Управління розвитком. - 2014. - №15. - С. 25-27
Abstract: Розглянуто сутність поняття маркетингових комунікацій фінансової установи. Визначено маркетингові заходи, необхідні для підтримки позитивної ділової репутації в сучасних умовах. Наголошено, що репутація фінансових установ є важливою складовою ринкової вартості будь-якого банку або страхової компанії.
Рассмотрена сущность понятия маркетинговых коммуникаций финансового учреждения. Определенны маркетинговые мероприятия, необходимые для поддержания положительной деловой репутации в современных условиях. Отмечено, что репутация финансовых учреждений является важной составляющей рыночной стоимости любого банка или страховой компании.
The essence of the concept of marketing communications of a financial institution has been researched. Marketing activities necessary to maintain a positive business reputation under modern conditions have been identified. The reputation of financial institutions has been found to be an important part of the market value of any bank or insurance company.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8380
Appears in Collections:№ 15-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.