Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8382
Title: ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ SWOT-АНАЛІЗУ
Authors: Борисенко С. С.
Keywords: стратегічний аналіз
стратегія організації
SWOT-аналіз
можливості
загрози
сильні сторони
слабкі сторони
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Борисенко С.С. Формування фінансової стратегії торгівельної галузі за допомогою методу SWOT-аналізу / Управління розвитком. - 2014. - №14. - С. 12 - 14
Abstract: Проведено дослідження стратегічного аналізу торгівельного підприємства за допомогою методу SWOT-аналізу. Здійснено оцінювання внутрішніх та зовнішніх чинників, які впливають на розвиток підприємства. Проаналізовано переваги та недоліки застосування SWOT-аналізу в сучасних умовах функціонування підприємства.
Проведено исследование стратегического анализа торгового предприятия с помощью метода SWOT-анализа. Осуществлено оценивание внутренних и внешних факторов, влияющих на развитие предприятия. Проанализированы преимущества и недостатки при¬менения SWOT-анализа в современных условиях функционирования предприятия.
A study of the strategic analysis of a commercial company was conducted based on the method of SWOT-analysis. The internal and external factors that influence the development of enterprises were evaluated. Advantages and disadvantages of of SWOT-analysis under the current operating conditions are discussed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8382
Appears in Collections:№ 14-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.