Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9280
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДоан Н. Х.-
dc.contributor.authorDoan N. H.-
dc.date.accessioned2015-04-02T07:37:51Z-
dc.date.available2015-04-02T07:37:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДоан Нгок Хинг. Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / Доан Нгок Хинг. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9280-
dc.description.abstractПредметом дослідження даної дипломної роботи є система теоретичних знань та методичних засад щодо формування міжнародної цінової політики підприємства, що розвивається в умовах формування міжнародного ринку.en_US
dc.description.abstractПредметом исследования данной дипломной работы является система теоретических знаний и методических приемов относительно формирования международной ценовой политики предприятия, развивающегося в условиях формирования международного рынка.en_US
dc.description.abstractThe subject of study of this thesis is the system of theoretical knowledge and methodological techniques on the formation of international pricing policy of the company that is developing in the formation of the international market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectрозробкаen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectміжнародна цінова політика підприємстваen_US
dc.subjectметоди ціноутворенняen_US
dc.subjectоптимізація ціниen_US
dc.subjectфактори впливу на базову цінуen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectразработкаen_US
dc.subjectформированиеen_US
dc.subjectмеждународная ценовая политика предприятияen_US
dc.subjectметоды ценообразованияen_US
dc.subjectоптимизация ценen_US
dc.subjectфакторы влияния на базовую ценуen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectformationen_US
dc.subjectinternational pricing policy of the enterpriseen_US
dc.subjectmethods of pricingen_US
dc.subjectprice optimizationen_US
dc.subjectfactors of influence on the base priceen_US
dc.titleФормування цінової політики підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование ценовой политики предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeThe formation of the price policy of the company in the foreign marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Доан Нгок Хинг.pdf190,52 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.