Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9441
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛогвінова П. А.-
dc.date.accessioned2015-04-17T10:02:46Z-
dc.date.available2015-04-17T10:02:46Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛогвінова П.А. Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / П.А. Логвінова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441-
dc.description.abstractПрeдмeтoм дocлiджeння є cукупнicть тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчних зaвдaнь oргaнiзaцiї рeклaмнoї дiяльнocтi нa ПAТ Зaвoд «ПIВДEНКAБEЛЬ».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectРекламаen_US
dc.subjectміжнародна рекламаen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectміжнародна рекламна діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectефективність рекламної діяльностіen_US
dc.subjectефект рекламної діяльностіen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингові стратегіїen_US
dc.subjectорганізація рекламної діяльностіen_US
dc.subjectмеждународная рекламаen_US
dc.subjectрекламная деятельностьen_US
dc.subjectмеждународная рекламная деятельностьen_US
dc.subjectэффективность рекламной деятельностиen_US
dc.subjectэффект рекламной деятельностиen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectмаркетинговые стратегииen_US
dc.subjectорганизация рекламной деятельностиen_US
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectinternational advertisingen_US
dc.subjectadvertising activitiesen_US
dc.subjectinternational promotional activitiesen_US
dc.subjectmarketing effect of advertisingen_US
dc.subjectadvertising effecten_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing strategiesen_US
dc.subjectorganizing promotional activitiesen_US
dc.titleОрганізаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльностіen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.