Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9441
Title: Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності
Authors: Логвінова П. А.
Keywords: Реклама
міжнародна реклама
рекламна діяльність
міжнародна рекламна діяльність
маркетинг
ефективність рекламної діяльності
ефект рекламної діяльності
маркетингові комунікації
маркетингові стратегії
організація рекламної діяльності
международная реклама
рекламная деятельность
международная рекламная деятельность
эффективность рекламной деятельности
эффект рекламной деятельности
маркетинговые коммуникации
маркетинговые стратегии
организация рекламной деятельности
Advertising
international advertising
advertising activities
international promotional activities
marketing effect of advertising
advertising effect
activities
marketing communications
marketing strategies
organizing promotional activities
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Логвінова П.А. Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності міжнародної рекламної діяльності: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / П.А. Логвінова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Abstract: Прeдмeтoм дocлiджeння є cукупнicть тeoрeтикo-мeтoдoлoгiчних зaвдaнь oргaнiзaцiї рeклaмнoї дiяльнocтi нa ПAТ Зaвoд «ПIВДEНКAБEЛЬ».
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9441
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.