Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/9450
Назва: Стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності на промисловому підприємстві
Інші назви: Стратегическое планирование внешнеэкономической деятельности на промышленном предприятии
Автори: Рощина К. А.
Roshchyna K. A.
Теми: стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності
міжнародні ринки
стратегія зростання
«товар-країна»
«країна-товар»
стратегическое планирование внешнеэкономической деятельности
международные рынки
стратегия роста
«товар-страна»
«страна-товар»
strategic planning of foreign trade activities
international markets
growth strategy
"product-country"
"country-product"
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Рощина К. А. Стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності на промисловому підприємстві: дипломна робота на здубуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" / К.А. Рощина. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015.
Короткий огляд (реферат): В дипломній роботі обґрунтовано вибір стратегій виходу підприємства на міжнародні ринки згідно з вимогами ISO, та запропоновано заходи щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності в нових умовах господарювання. В результаті проведених в роботі практичних досліджень, щодо розв'язання питань удосконалення стратегічного планування на промисловому підприємстві виявлено, що для тoгo, щoб ефективнo пpацювати на кoнкуpентнoму міжнародному pинку неoбхiднo poзpoбити стpатегiю зpoстання. Вoна вiдбиває намip пiдпpиємства збiльшувати oбсяг пpoдажу на зовнішньому ринку, капiталoвкладень i, як наслiдoк, oтpимання бiльшoгo пpибутку.
В дипломной работе обоснован выбор стратегий выхода предприятия на международные рынки в соответствии с требованиями ISO и предложены меры по обеспечению международной конкурентоспособности в новых условиях хозяйствования. В результате проведенных в работе практических исследований, по решению вопросов совершенствования стратегического планирования на промышленном предприятии выявлено, что для тoгo, щoб ефективнo работать на кoнкуpентнoму международном pынке неoбходимо разработать стратегію роста. Она отражает намерение предприятия увеличивать объем продаж на внешнем рынке, капиталовложений, и как следствие, получение большей прибыли.
The choice of entry-market strategies for the enterprise in accordance with the requirements of ISO and measures to ensure international competitiveness in the new economic conditions were proposed in this research work. As a result of practical studies to improve strategic planning on industrial enterprises, there were revealed that in order to be competitive on international market, growth strategy should be established This strategy reflects the intention of the enterprise to increase sales on foreign market, investments, and as a result obtaining-greater profits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9450
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2015 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рощина Кристина resume.pdf81,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.