Поиск


Текущие фильтры:



Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 17.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Антикризові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЯресько К. В.
2018Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЗима О. Г.
2018Медіаграмотність: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Актуальні формати бізнес-комунікацій початку XXI ст.Чекштуріна В. М.; Зіма О. Г.
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.
2018Використання інтернет-ресурсів в процесі професійної підготовки майбутніх менеджерівГонтаренко І. С.
2018Реклама як ефективний інструмент маркетингуПанченко Т. І.
2018Організація та інформаційне забезпечення управлінської діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 125 "Кібербезпека" першого (бакалаврського) рівняМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.