Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 24641-24650 зі 30716 (час пошуку: 0.02 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Визначення поняття конкурентоспроможність людських ресурсів для ефективного планування діяльностіГеращенко І. М.; Нвако Блесінг Чамака
2022Засоби планування маркетингової діяльності на підприємствіГеращенко І. М.; Крайня К. В.
2022Розробка веб-застосунку з використанням передових технологій для оптимізації життєвих процесів людиниЧерних О. П.; Ісаінков І. В.; Бондаренко Є. К.
2022Problems and prospects of the development of the transport and logistics system of Ukraine in the conditions of its european integrationKolodizieva T.; Jean Samuel Kodji
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Особливості формування конкурентної політики в УкраїніКозлова І. М.; Лобанова Н. М.
2022Організація інвестиційної діяльності підприємства та її складовіВелика О. Ю.; Верещака А. О.
2022Мотиваційні пріоритети працівників у сучасних умовахКозлова І. М.; Ковнір Н. А.
2022Formation of the financial strategy of the enterprise: theoretical aspectКozlova I.; Veretennykova H.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.