Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 97.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2019Розвиток брендингу в Україні як необхідне підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності компаній в умовах інтенсифікації міжнародних економічних відносинНікітіна А. В.; Азарова А. О.; Никитина А. В.; Nikitina A. V.; Azarova A. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2019Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2014Особенности формирования бренда предприятия в условиях российского рынкаБережная Ю. А.
2014Визначення стратегічних напрямів розвитку компанії на основі swot-аналізуБойко А. М.
2014ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ РЕКЛАМИМонаршенко І. М.
2014БРЕНДИНГ: ВИЗНАЧЕННЯ ТА МОДЕЛІ РОЗРОБКИ БРЕНДАМоргун Н. О.