Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 149.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємстваПопов Р. О.; Попов Р. А.; Popov R. A.
2016Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваЛопатіна К. А.; Лопатина Е. А.; Lopatina K. A.
2016Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятияАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2017Управління вибором нових ринків у зовнішньоекономічній діяльності підприємcтваПопова І. К.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2017Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2015Управління розвитком міжнародної маркетингової діяльності підприємстваУдовіка Д. В.; Удовика Д. В.; Udovika D.
2015Аналіз та оцінка міжнародної конкурентоспроможностіЗахарченко О. Є.; Захарченко А. Е.; Zaharchenko A. E.
2015Організаційно-економічний механізм підвищення міжнародної конкурентоспроможності підприємстваМарченко М. Г.
2014РОЗВИТОК СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУПіскун О. О.