Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 85.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятияПолякова Я. А.; Полякова Я. О.; Polyakova Y. O.
2017Удосконалення цінової політики підприємства на зовнішньому ринкуІваненко А. М.; Иваненко А. Н.; Ivanenko A. М.
2015Управління збутом в експортній діяльності підприємстваОрлов В. В.; Orlov V. V.
2014АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"Литвиненко М. В.
2014УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ РИНКОВИХ ПІДХОДІВСізова О. М.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2020Динаміка ринкових взаємодійМалярець Л. М.; Воронин А. В.
2012Ефективність витрат у сільськогосподарських підприємствах: монографіяШиян Д. В.
2017Методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в УкраїніЛяліна Н. С.
2014ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН В УКРАЇНІЛобас Ю. С.