Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 32.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ, ОРІЄНТОВАНОЇ НА ДІТЕЙРябуха В. О.
2012Актуальність застосування інформаційних технологій в управлінні соціально-економічними системамиСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2012УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ ПРОЦЕССА СОЗДАНИЯ РЕКЛАМЫВасильева Е. Г.
2012Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємстваЧижова О. В.
2012Маркетингові комунікації в мережі інтернетДивінець М. О.
2012ХАРАКТЕРИСТИКА ВИДІВ КОНТРОЛЮ МАРКЕТИНГУКлопов Б. І.; Жидкевич Я. Е.
2012Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльностіТропов О. В.
2012СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВАКостенко Д. С.
2012РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВКриштоп Н. А.
2012УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГУ: СУТНІСТЬ, НЕОБХІДНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯНасєдкіна Ю. М.