Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 32.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізаціїПросяник О. П.; Яресько К. В.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2020Тележурналістика: кібернетичний характер суспільно-етичного дискурсуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2021Функційно-прагматичне розуміння політичного скандалу і суспільного конфліктуЗима О. Г.; Просяник О. П.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2021Ціннісні конфлікти як основа медійних і політичних скандалів: пропозиція діяльнісної типологіїПросяник О. П.
2022Методичні рекомендації до написання комплексної курсової роботи для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2021Медійний дискурс про права людини: культурно-цивілізаційний аналіз і аксіологічна (ціннісна) експертизаПросяник О. П.
2022Відеореклама як вид комунікації ЗВО з абітурієнтамиПросяник О. П.; Мірошніченко А. Д.
2022Медіа в Україні як засіб розв'язання соціальних проблемПросяник О. П.; Чмутова А. О.