Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 22.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка"Новосельцева К. В.
2017Інноваційна стратегія як основний інструмент розвитку підприємстваКондрашенко С. В.
2017Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств в УкраїніСтатівка К. О.
2018Дослідження методів оцінки конкурентоспроможності підприємстваБабенко В. М.
2020Економіка підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 051 «Економіка» першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Ляліна Н. С.; Матвієнко-Біляєва Г. Л.; Усенко Н. М.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2018Маркетингові дослідження. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2016Підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємстваБращенко В. Л.; Braschenko V. L.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.