Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5288
Название: Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка"
Авторы: Новосельцева К. В.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
продукція
товар
ринок
частка ринку
споживач
асортиментний портфель
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Новосельцева К. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка" / К. В. Новосельцева // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 54 - 58
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. Проаналізовано основні економічні категорії поняття "конкурентоспроможність продукції" та її складові. Виявлено основні складові конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка". На основі зібраної інформації сформовано висновки і подано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка".
The paper examines the problem of assessment of the enterprise competitiveness. The main economic categories of the term "competitiveness of products" and its elements are analyzed. The basic components of TM "Pripravka" competitiveness are identified. Recommendations on improving the product competitiveness of TM "Pripravka" were provided based on the collected information.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5288
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.