Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5288
Назва: Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка"
Автори: Новосельцева К. В.
Теми: конкурентоспроможність
продукція
товар
ринок
частка ринку
споживач
асортиментний портфель
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Новосельцева К. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка" / К. В. Новосельцева // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 54 - 58
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. Проаналізовано основні економічні категорії поняття "конкурентоспроможність продукції" та її складові. Виявлено основні складові конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка". На основі зібраної інформації сформовано висновки і подано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка".
The paper examines the problem of assessment of the enterprise competitiveness. The main economic categories of the term "competitiveness of products" and its elements are analyzed. The basic components of TM "Pripravka" competitiveness are identified. Recommendations on improving the product competitiveness of TM "Pripravka" were provided based on the collected information.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5288
Розташовується у зібраннях:№ 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.