Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5288
Title: Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка"
Authors: Новосельцева К. В.
Keywords: конкурентоспроможність
продукція
товар
ринок
частка ринку
споживач
асортиментний портфель
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Новосельцева К. В. Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі ТМ "Приправка" / К. В. Новосельцева // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 54 - 58
Abstract: Розглянуто питання оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. Проаналізовано основні економічні категорії поняття "конкурентоспроможність продукції" та її складові. Виявлено основні складові конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка". На основі зібраної інформації сформовано висновки і подано рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТМ "Приправка".
The paper examines the problem of assessment of the enterprise competitiveness. The main economic categories of the term "competitiveness of products" and its elements are analyzed. The basic components of TM "Pripravka" competitiveness are identified. Recommendations on improving the product competitiveness of TM "Pripravka" were provided based on the collected information.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5288
Appears in Collections:№ 1



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.