Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-46 из 46.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V. V.; Mavridu V. Y.; Selezneva K. V.
2014Проблемы социальной ответственности субъектов хозяйствования и их рекламной деятельностиОрлов П. А.; Orlov P. A.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2014Удосконалення управління міжнародною рекламною діяльністю підприємстваСидорченко С. І.; Сидорченко С. И.; Sidorchenko S. I.
2014Консолідація маркетингової інформації в управлінні інтегрованими корпоративними логістичними системамиБерезовський К. М.; Пилипенко Д. Р.; Березовский К. М.; Пилипенко Д. Р.; Berezovsky K. M.; Pylypenko D. R.
2014Шляхи удосконалення технології маркетингових інструментів на прикладі виготовлення візитокМарченко К. Ю.; Савченко М. Ф.; Марченко К. Ю.; Савченко Н. Ф.; Marchenko K. Y.; Savchenko M. F.