Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 241-250 зі 408 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняНебилиця О. А.
2023Аналіз сутності реклами та динаміки розвитку світового ринку рекламної діяльностіКороткова П. С.
2024Методичні рекомендації до написання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГриневич Л. В.; Небилиця О. А.; Ус М. І.
2024Позиціонування підприємств на міжнародних ринкахІващенко Г. А.
2024Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняПанчук А. С.
2024Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.
2023Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.
2023Іноземна мова: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняПетренко В. О.; Погорєлова Т. Ю.
2024Перспективи використання Data Science у вирішенні задач маркетингової діяльності компаніїАндрусик Є. В.