Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-69 из 69.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Розробка стратегії маркетингу на міжнародному ринку в умовах пандеміїЛитвиненко А. О.; Клюєв О. О.
2021Управління заборгованістю підприємств галузі оптово-роздрібної торгівліІванова А. М.
2022Малою ходою до освітніх інноваційДаценко Т. О.
2021Конкуренція на міжнародних ринках: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняОтенко І. П.
2020Методичні аспекти формування ефективної стратегії ділового спілкування у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваБестужева С. В.
2021Стратегії розвитку в управлінні діяльністю підприємств готельно-ресторанного бізнесуЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2022Застосування матричної гри у процесі управління діяльністю підприємстваМартинова О. В.; Шевченко О. К.
2021Стратегії та форми виходу консалтингової компанії на міжнародний ринокЧернуха Т. С.; Бунчикова Т. С.
2020Оцінювання міжнародної економічної діяльності підприємстваПіддубна Л. І.; Горобинська М. В.