Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Формування маркетингової стратегії у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваПлачинта О. А.; Плачинта А. А.; Plachynta O. A.
2017Формування стратегій експортного потенціалу підприємстваХалін О. С.; Халин А. С.; Khalin O. S.
2013ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ ТА ОПЕРАТИВНОСТІ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХХмелєва Н. А.
2019Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2013Методичні рекомендації до практичних завдань з навчальної дисципліни "Теорія економічного аналізу" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" денної форми навчанняІванієнко В. В.
2016Методичні рекомендації до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів спеціальності "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" усіх форм навчанняІванієнко В. В.
2015Методичні рекомендації до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни "Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" заочної форми навчанняІванієнко В. В.
2018Методи оцінки та аналізу організаційної культуриБаркова К. О.; Баркова К. А.; Barkova K. O.