Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 29 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Роль маркетингових досліджень в економіціСамойлова М. О.; Самойлова М. А.; Samoilova M. A.
2014НЕОБХІДНІСТЬ ТА РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХЛеоненко А. О.
2014МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ: ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА ТА НЕОБХІДНІСТЬПоловка К. О.
2016Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомРябова З. В.
2014Визначення світових тенденцій організації маркетингових дослідженьПогрібняк А. О.
2019Маркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2018Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Панчук А. С.; Котельникова Ю. М.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2018Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”Myronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2023Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваКозлова І. М.; Савіна Ю. Є.