Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I.
2014Визначення світових тенденцій організації маркетингових дослідженьПогрібняк А. О.
2018Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”Myronova O.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційно-комунікаційне забезпечення: сучасні методи обробки та аналізу інформації в маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V.; Mavridu V.; Selezneva K.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняРубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Рубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Ruban V.; Mavridu V.; Selezneva K.
2017Маркетинг : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Ruban V. V.
2016Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияРубан В. В.; Мавриду В. Ю.; Селезнева Е. В.; Рубан В. В.; Мавріду В. Ю.; Селезньова К. В.; Ruban V.; Mavridu V.; Selezneva K.
2017Роль маркетингових досліджень в економіціСамойлова М. О.; Самойлова М. А.; Samoilova M. A.
2017Маркетинг : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняРубан В. В.; Рубан В. В.; Ruban V.