Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 22 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТропов О. В.
2013Методичні рекомендації до виконання практичних завдань з навчальної дисципліни "Промисловий маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenko М.; Gron O.
2013НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІПогрібняк А. О.
2014Особливості комунікаційної політики сучасних підприємствКісільова Т. Л.
2014Визначення світових тенденцій організації маркетингових дослідженьПогрібняк А. О.
2012Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємстваЧижова О. В.
2012Організаційна структура маркетингової діяльності підприємства як важливий фактор його успішної діяльностіТропов О. В.
2012ПЛАН МАРКЕТИНГУ ЯК КІНЦЕВИЙ ДОКУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯЧижова О. В.
2013ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАСороквашина О. О.
2017Стратегічне планування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.