Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 24.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014УЗАГАЛЬНЕННЯ ОСНОВНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"Квітко С. О.
2020Удосконалення збутової стратегії підприємства на зовнішньому ринкуБадгутдінова А. Р.
2020Визначення рівня організаційної культури підприємства за допомогою методу опитуванняЛепейко Т. І.; Баркова Е. А.
2012СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА"Подскотський М. Е.
2016Управління підприємством на основі виявлення ринкових тенденцій в сучасних умовахБаланович А. М.; Баланович А. Н.; Balanovych A. M.
2012УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХСмірнова К. А.
2012ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХЛітвінова Ю. О.
2013НАПРЯМ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІПогрібняк А. О.
2014Особливості комунікаційної політики сучасних підприємствКісільова Т. Л.
2013СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВАПавлюк В. А.