Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014ОСОБЛИВОСТІ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХШинкаренко А. Д.
2014АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІВалєжна М. С.
2014Особливості комунікаційної політики сучасних підприємствКісільова Т. Л.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємств охорони здоров'я" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПтащенко О. В.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2013УПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІІльченко Д. П.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2020Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємстваСігаєва Т. Є.; Остріков В. О.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2019Вплив маркетингових комунікацій на формування конкурентних переваг підприємстваАстахова І. Е.; Шеноголець А. В.
2018Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівняПріхно В. В.