Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємстваПопов Р. О.; Попов Р. А.; Popov R. A.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2014ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВАШевчук А. Ю.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Крамаренко С. М.
2013ЗМІСТ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАШевчук А. Ю.
2014Маркетинг банківських інноваційГорбачова Н. П.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Маркетинг інновацій. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Сігаєва Т. Є.
2004Обеспечение выхода на рынок промышленной и интеллектуальной продукцииКрюк А. Г.; Браташевский А. Ю.; Дудко П. Д.; Браташевський О. Ю.; Kriuk A. G.; Bratashevsky A. Y.; Dudko P. D.