Перегляд зібрання за групою - Теми електронний бізнес

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 23  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Використання електронної комерції в сучасному середовищіМатвієнко-Біляєва Г. Л.
2024Електронна комерція : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКотельникова Ю. М.
2023Електронна комерція як запорука розвитку підприємництва в УкраїніБутенко Д. С.
2023Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівняТимошенко К. В.
2023Електронна комерція: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняТимошенко К. В.
2008Електронне підприємництво як пріоритетний напрямок підтримки малого бізнесу в регіонахКомарницький І. М.; Бублик М. І.; Кушніренко О. О.
2022Електронний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівняМазоренко О. В.; Кінас І. О.
2023Електронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМазоренко О. В.; Кінас І. О.
2024Маркетинг в онлайн-середовищі : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняКотельникова Ю. М.; Небилиця О. А.
2022Методи ведення бізнесу в ІнтернетіБутенко Д. С.; Гуща Д. С.
2014Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Віртуальні підприємства та електронний бізнес" для студентів спеціальності 8.18010016 "Бізнес-адміністрування" всіх форм навчанняГрабовський Є. М.; Грабовский Е. Н.; Grabovsky E. M.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів спеціальності 8.000011 "Прикладна економіка" денної форми навчанняЯценко Р. М.; Чаговець Л. О.; Yatsenko R. N.; Chagovets L. O.; Яценко Р. М.; Чаговец Л. А.
2016Модели инновационного развития предприятий на основе технологий электронного бизнесаБрынза Н. А.; Вильхивская О. В.; Бринза Н. О.; Вільхівська О. В.; Brynza N. O.; Vylhyvskaya О. V.
2023Модернізація електронної комерції за допомогою цифрових активів в умовах інформаційної економікиМащенко М. А.; Кліменко О. М.; Лісна І. Ф.; Черкашина Т. С.; Кудь А. А.
2018Напрями покращення функціонування електронного бізнесуЕчкінко Е. С.
2023Основи електронного бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 126 "Інформаційні системи та технології" освітньої програми "Інформаційні системи та технології" першого (бакалаврського) рівняВільхівська О. В.
2023Особливості запровадження електронного бізнесу суб’єктами підприємницької діяльностіІпполітова І. Я.; Ларчікова Л. О.
2019Подолання основних бар’єрів розвитку електронної комерціїЕчкінко Е. С.
2020Розвиток електронного бізнесу у світовому господарствіІванієнко В. В.; Коваленко В. А.
2022Сучасні ІТ-технології у сфері послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми "Готельно-ресторанний бізнес" другого (магістерського) рівняВільхівська О. В.