Перегляд зібрання за групою - Теми емоції

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.
2014ДИЗАЙН УПАКОВКИ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР ВПЛИВУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧА ПРИ ІМПУЛЬСИВНИХ ПОКУПКАХКовалівська О. О.
2024Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в УкраїніЯстремська О. О.
2015Емоції у рекламному просторі міста: гендерний вимірБєлікова Ю. В.
2025Емпатія як основа дизайн-мислення в підприємництвіЧупир О. М.
2022Ефективність негативних емоцій у рекламіРибалко К. В.
2024Концепція емоційного лідерства в менеджментіКінас І. О.; Кривобок К. В.
2021Мовленнєва діяльність. Організація простору на заняттіЖила Г. В.
2012НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА ВИБІР СПОЖИВАЧАГаленко К. С.
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.