Перегляд зібрання за групою - Теми ефективність маркетингової стратегії

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Методичний підхід до оцінки маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2015Науково-методичний підхід до вибору маркетингової стратегії у процесі управління конкурентоспроможністю продукціїПасічник І. Ю.; Пасичник И. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.; Пасичник И. Ю.
2013Оценка эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции машиностроительных предприятийПасичник И. Ю.; Пасічник І. Ю.; Pasichnyk I. Y.
2012Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.