Перегляд зібрання за групою - Теми ефективність реклами

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Аналіз деяких недоліків Закону України "Про рекламу" та ефективність рекламної комунікаціїБесага П. О.
2014Дослідження ефективності реклами в інтернеті: переваги та недолікиГондаренко М. А.
2018Психологія споживачів в маркетингу: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Gron O. V.
2012Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інноваційШевчук А. Ю.
2014Підвищення ефективності рекламної діяльності підприємстваМасолітін О. О.; Масолитин А. А.; Masolitin O. O.
2018Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2012ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІШевчук А. Ю.