Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми цінова політика
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 24
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2018
Marketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”
Myronova O. M.
;
Миронова О. М.
;
Миронова О. Н.
2011
Program of discipline “Marketing” for students speciality “Management of organizations” all forms of learning
Myronova O. M.
;
Naypak D. V.
;
Миронова О. М.
;
Найпак Д. В.
;
Миронова О. Н.
2014
АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"
Литвиненко М. В.
2025
Конкурентоспроможність – фактор підвищення прибутковості готелів
Крамаренко Д. П.
;
Безсонний В. Л.
;
Фенчук Д. В.
2019
Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
;
Гронь А. В.
;
Gron O. V.
2018
Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Тімонін О. М.
;
Небилиця О. А.
;
Демченко Г. В.
;
Тимонин А. М.
;
Небылица Е. А.
;
Демченко А. В.
;
Timonin O. M.
;
Nebylitsia О. А.
;
Demchenko G. V.
2024
Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Красноносова О.
2015
Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Прохорова Т. П.
;
Гронь О. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
;
Гронь А. В.
2022
Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
2018
Міжнародний маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівня
Пархоменко Н. О.
2012
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВАМИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У СИСТЕМІ В2В (BUSINESS TO BUSINESS)
Хміль В. О.
2013
ПРОБЛЕМАТИКА ВСТАНОВЛЕННЯ ЦІН НА ПІДПРИЄМСТВІ
Ейвазова Р.
2013
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка галузевих ринків" для студентів напряму підготовки 6.030501 "Економічна теорія" денної форми навчання
Пивавар І. В.
;
Мащенко М. А.
2015
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" спеціалізації "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності" денної форми навчання : [Електронне видання]
Бондаренко Л. М.
;
Стахорська С. І.
;
Гуржій Н. Г.
;
Стахорская С. И.
;
Гуржий Н. Г.
;
Бондаренко Л. Н.
;
Bondarenko L. M.
;
Stakhorska S. I.
;
Gurzhiy N. G.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030504 "Економіка підприємства" всіх форм навчання
Афанасьєв М. В.
;
Котельникова Ю. М.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Прохорова Т. П.
;
Гронь О. В.
;
Прохорова Т. П.
;
Гронь А. В.
;
Prokhorova T. P.
;
Gron O. V.
2014
Розвиток цінової політики підприємства на міжнародних ринках
Булгакова Н. В.
;
Bulgakova N. V.
2019
Теоретичні аспекти цінової політики підприємств у зовнішньоекономічній сфері
Бестужева С. В.
;
Некрасов Д. Є.
2017
Управління формуванням конкурентних переваг в експортній діяльності підприємства
Харечко Ю. А.
;
Kharechko Y. A.
2015
Формування та реалізація цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку
Ніколайчук В. В.
;
Николайчук В. В.
;
Nikolaichuk V. V.