Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми ціноутворення
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 28
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2020
Економіка сфери обслуговування: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня
Тимошенко К. В.
2013
Маркетингова цінова політика
Антонова А. О.
2020
Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Притиченко Т. І.
2024
Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Красноносова О.
2012
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Управлінські інформаційні системи в аналізі та аудиті" для студентів спеціальності 8.03050901 "Облік і аудит" денної форми навчання
Гаврилова А. А.
;
Беседовський О. М.
;
Плеханова Г. О.
;
Великородна Д. В.
;
Беседовский А. Н.
;
Плеханова А. О.
;
Великородная Д. В.
;
Gavrilova A. A.
;
Besedovskiy O. M.
;
Plekhanova G. O.
;
Velykorodna D. V.
2012
Механізм подвійного аукціону для комерційного використання GRID-ресурсів
Череватенко О. В.
;
Cherevatenko O. V.
2012
МОДИФІКАЦІЯ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО МЕХАНІЗМУ ЦІН
Пєнцова А. Г.
2023
Необхідність державного регулювання цін
Шульга Д. М.
2020
Основи маркетингових комунікацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2017
Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2014
ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН В УКРАЇНІ
Лобас Ю. С.
2023
Особливості ціноутворення в Україні
Шульга Д. М.
2013
ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА РИНКУ ЖИТЛА В УКРАЇНІ
Бочарова А. О.
2012
ПОНЯТТЯ ЦІНИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА МАШИНИ Й ОБЛАДНАННЯ ВИРОБНИЧОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Ліхота А. І.
2013
Правове регулювання цін та ціноутворення в Україні
Михайленко О. К.
2019
Проблеми та перспективи використання факторингу в Україні
Вовк В. Я.
;
Мовчан А. С.
2021
Підприємництво у міжнародному бізнесі : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівня
Іванієнко В. В.
2014
СТРАТЕГІЯ ФІРМИ В УМОВАХ ОЛІГОПОЛІЇ
Вашакідзе Л. К.
2014
УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ РИНКОВИХ ПІДХОДІВ
Сізова О. М.
2014
Удосконалення податкової політики в контексті взаємозв’язку процесів оподаткування та ціноутворення
Чумакова О. О.
;
Чумакова О. А.
;
Chumakova O. O.