Перегляд зібрання за групою - Теми чинники впливу

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 11 із 11
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Аналіз готовності підприємства до впровадження сучасних інструментів розвитку корпоративної культуриВеретенникова Г. Б.; Томах В. В.
2020Аналіз готовності підприємства до впровадження сучасних інструментів розвитку корпоративної культуриВеретенникова Г. Б.; Томах В. В.
2024Маркетингова поведінка споживачів : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівняПанчук А.
2018Особливості професійного навчання робітників в аспекті рівня мотиваціїМартиненко І. О.; Мартыненко И. О.; Martynenko I. O.
2024Психологічні аспекти маркетингу і реклами : робоча програма навчальної дисципліни для всіх здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівняПанчук А.
2013РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА КОМПЛЕКСНИМ МЕТОДОМСінельченко М. В.
2013Сутність організаційних змінКохан В. В.
2022Теоретичні аспекти формування та реалізації експортного потенціалу підприємстваКозуб В. О.; Сидорова Ю. О.
2009Управління фінансовим результатом промислового підприємстваВороніна О. О.; Воронина А. А.; Voronina О. О.
2014Інвестиції: сучасне розуміння та класифікаціяЯстремська О. М.; Яблонська-Агу Н. Л.; Ястремская Е. Н.; Яблонская-Агу Н. Л.; Iastremska O. M.; Yablonska-Agu N. L.
2014Інвестиції: сучасне розуміння та класифікаціяЯстремська О. М.; Яблонська-Агу Н. Л