Перегляд зібрання за групою - Теми e-commerce

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 24  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.
2024Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for UkraineBoiko N.
2013Basics of the Information Economy : textbookLepeyko T. I.; Mazorenko O. V.; Лепейко Т. І.; Лепейко Т. И.; Мазоренко О. В.
2024Corporate Information Systems: the program of the course for students of the specialty 121 "Software engineering" of the study program "Software engineering" of the first (bachelor) levelZnakhur L.
2022Development of e-commerce in the conditions of establishment of the global information spaceПтащенко О. В.; Борковець С. П.
2023Digital marketing tools: EU experience: the work program of the educational discipline for students of higher education, specialty 051 "Economy" of the educational program "International Economics" of the second (master's) levelProskurnina N. V.
2024Digital transformation as an imperative for innovative development of business processes under martial law (Ukrainian experience)Shveda N.; Garmatiuk O.; Kuzhda T.; Mashliy H.; Yuryk N.
2025E-commerce and sustainability: how businesses are adapting to environmental challengesТymoshenko K.
2023Entrepreneurship in the online environment: a working program of an educational discipline for students of all specialties of all educational programs of the first (bachelor) levelMazhnyk L. O.
2022Growing of e-commerce in global economy: reasons and leading trendsGvozdytskyi V. S.
2021How Covid-19 pandemic boosts the European and Ukrainian electronic commerceMazorenko O. V.
2024Internet-marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycleRodionov S.
2014Methodologie de la developpement WEB-SITE pour e-comerce sur la base de CMSTishchenko H.; Тищенко Г.
2017Some peculiarities of e-commerceBorokh A. Y.
2019Вплив глобалізації на розвиток нових видів міжнародного бізнесуЧернишова Л. О.; Козуб В. О.; Чернышова Л. А.; Козуб В. А.; Chernуshova L. O.; Kozub V. O.
2018Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЯценко Р. М.; Яценко Р. Н.; Yatsenko R.
2012ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇСиволоб А. О.
2019Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Prytychenko T. I.; Us M. I.
2012Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів спеціальності 8.000011 "Прикладна економіка" денної форми навчанняЯценко Р. М.; Чаговець Л. О.; Yatsenko R. N.; Chagovets L. O.; Яценко Р. М.; Чаговец Л. А.