Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Теми e-commerce
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 24
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2021
A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-Commerce
Demchenko H. V.
2021
A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-Commerce
Demchenko H. V.
2024
Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for Ukraine
Boiko N.
2013
Basics of the Information Economy : textbook
Lepeyko T. I.
;
Mazorenko O. V.
;
Лепейко Т. І.
;
Лепейко Т. И.
;
Мазоренко О. В.
2024
Corporate Information Systems: the program of the course for students of the specialty 121 "Software engineering" of the study program "Software engineering" of the first (bachelor) level
Znakhur L.
2022
Development of e-commerce in the conditions of establishment of the global information space
Птащенко О. В.
;
Борковець С. П.
2023
Digital marketing tools: EU experience: the work program of the educational discipline for students of higher education, specialty 051 "Economy" of the educational program "International Economics" of the second (master's) level
Proskurnina N. V.
2024
Digital transformation as an imperative for innovative development of business processes under martial law (Ukrainian experience)
Shveda N.
;
Garmatiuk O.
;
Kuzhda T.
;
Mashliy H.
;
Yuryk N.
2025
E-commerce and sustainability: how businesses are adapting to environmental challenges
Тymoshenko K.
2023
Entrepreneurship in the online environment: a working program of an educational discipline for students of all specialties of all educational programs of the first (bachelor) level
Mazhnyk L. O.
2022
Growing of e-commerce in global economy: reasons and leading trends
Gvozdytskyi V. S.
2021
How Covid-19 pandemic boosts the European and Ukrainian electronic commerce
Mazorenko O. V.
2024
Internet-marketing: program of the course for students of specialty 075 «Marketing» of the study programme «Marketing» of the first (bachelor’s) study cycle
Rodionov S.
2014
Methodologie de la developpement WEB-SITE pour e-comerce sur la base de CMS
Tishchenko H.
;
Тищенко Г.
2017
Some peculiarities of e-commerce
Borokh A. Y.
2019
Вплив глобалізації на розвиток нових видів міжнародного бізнесу
Чернишова Л. О.
;
Козуб В. О.
;
Чернышова Л. А.
;
Козуб В. А.
;
Chernуshova L. O.
;
Kozub V. O.
2018
Електронна комерція: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Яценко Р. М.
;
Яценко Р. Н.
;
Yatsenko R.
2012
ЗВАЖЕНІ ДІЇ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ САЙТА ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЇ
Сиволоб А. О.
2019
Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Притиченко Т. І.
;
Ус М. І.
;
Притыченко Т. И.
;
Ус М. И.
;
Prytychenko T. I.
;
Us M. I.
2012
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Електронна комерція" для студентів спеціальності 8.000011 "Прикладна економіка" денної форми навчання
Яценко Р. М.
;
Чаговець Л. О.
;
Yatsenko R. N.
;
Chagovets L. O.
;
Яценко Р. М.
;
Чаговец Л. А.