Перегляд зібрання за групою - Автори Бойко Н. О.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Комплексний тренінг. Методичні рекомендації для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГриневич Л. В.; Бойко Н. О.; Мірзоєв Д. Ш.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Бойко Н. О.
2020Прямі іноземні інвестиції у країни Єврозони: стохастичність фінансових факторів впливуТельнова Г. В.; Колодізєв О. М.; Кужелєв М. О.; Крупка І. М.; Бойко Н. О.
2024Підходи до формування комунікаційної політики на засадах репутаційного маркетингуБойко Н. О.; Мірзоєв Джавід Ширзад огли; Мартиненко А. О.
2023Робоча програма переддипломної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг" другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.; Бойко Н. О.
2015Складові системи управління споживчим капіталом машинобудівного підприємстваБойко Н. О.
2016Управління споживчим капіталом машинобудівного підприємстваБойко Н. О.
2015Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємстваКолодізєв О. М.; Бойко Н. О.
2015Інтегральна оцінка споживчого капіталу машинобудівного підприємстваБойко Н. О.