Перегляд зібрання за групою - Автори Зубко Д. О.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2020Міжнародний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальностей 051 «Економіка», 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняШталь Т. В.; Плєханова Т. Є.; Зубко Д. О.
2020Особливості створення та просування бренду на зарубіжний ринокЗубко Д. О.
2019Формування архітектури брендів торговельного підприємстваЗубко Д. О.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств із бренд-орієнтованою системою управлінняЗубко Д. О.
2020Формування та реалізація бренд-технологій міжнародних компаній.Зубко Д. О.; Козуб В. О.