Перегляд зібрання за групою - Автори Кущ Я. М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Аналіз співробітників компанії як носіїв корпоративної культуриАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2019Бюджетна програма як основа програмно-цільового плануванняШевченко І. О.; Птащенко О. В.; Кошарна В. В.; Кущ Я. М.; Шевченко И. А.; Shevchenko I. O.; Ptashchenko O. V.; Kosharna V. V.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Дослідження напрямів впливу інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації та глобалізаційних процесівАфанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2019Особливості світового ринку «Зелених» технологій та перспективи його розвитку в Україні.Афанасьєва О. М.; Кущ Я. М.
2018Психологічні аспекти реклами як інструменту маркетингових комунікаційЛугова В. М.; Кущ Я. М.; Архипова Д. Є.; Луговая В. Н.; Кущ Я. Н.; Архипова Д. Е.; Lugova V. M.; Kushch Y. M.; Arkhypova D. E.
2020Тенденції розвитку електронного бізнесу на світовому ринкуОтенко І. П.; Птащенко О. В.; Кущ Я. М.