Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Автори Ларіна К. В.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 18 із 18
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2022
Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні
Ларіна К. В.
;
Чернишова А. А.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2023
Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2024
Використання таргетованої реклами в соціальних мережах для просування та популяризації закладу вищої освіти
Ларіна К. В.
2023
Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендів
Ларіна К. В.
2023
Глобальні тренди digital-маркетингу
Ларіна К. В.
;
Ткаченко Т. А.
2024
Етапи формування медіастратегії в соціальних мережах
Александренко Д. Є.
;
Ларіна К. В.
2020
Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2021
Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
;
Демченко Г. В.
2023
Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2022
Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в Україні
Ларіна К. В.
2021
Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандемії
Ларіна К. В.
;
Баталічева Н. О.
2021
Перспективи розвитку event ринку в умовах пандемії
Ларіна К. В.
2023
Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війни
Ларіна К. В.
2012
Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" денної форми навчання
Тімонін О. М.
;
Ларіна К. В.
;
Тимонин А. М.
;
Ларина Е. В.
;
Timonin O. M.
;
Larina K. V.
2020
Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу
Ларіна К. В.
2023
Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економіки
Ларіна К. В.
;
Троценко К. Ю.
2008
Управління технічним переозброєнням підприємства на основі концепції маркетингу
Ларіна К. В.
;
Ларина Е. В.
;
Larina K. V.