Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Автори Мавриду В. Ю.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 14 із 14
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2016
Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємства
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2008
Аналіз міжнародної та вітчизняної практики нормативно-правового регулювання франчайзингу
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2012
Аналіз підприємств легкої промисловості України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2017
Використання методів та інструментів інтернет-маркетингу підприємствами сфери послуг
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2015
Використання інструментів маркетингових комунікацій в Інтернет просторі вищими навчальними закладами України
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2016
Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по учебной дисциплине "Информационно-коммуникационное обеспечение: современные методы обработки и анализа информации в маркетинговых исследованиях" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Рубан В. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Селезнева Е. В.
;
Рубан В. В.
;
Мавріду В. Ю.
;
Селезньова К. В.
;
Ruban V. V.
;
Mavridu V. Y.
;
Selezneva K. V.
2013
Методичне забезпечення використання франчайзингу на підприємствах легкої промисловості
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2012
Методичний підхід до оцінки рівня використання моделі «Мозаїка бренду» на підприємстві
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2012
Методичні аспекти управління розвитком промислових підприємств
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2014
Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Рубан В. В.
;
Мавріду В. Ю.
;
Селезньова К. В.
;
Рубан В. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Селезнева Е. В.
;
Ruban V. V.
;
Mavridu V. Y.
;
Selezneva K. V.
2015
Напрямки удосконалення крос-культурного менеджменту
Мавріду В. Ю.
;
Павленко Т. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
;
Pavlenko T. V.
2013
Правові аспекти регулювання франчайзингової діяльності
Мавріду В. Ю.
;
Мавриду В. Ю.
;
Mavridu V. Y.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Сучасні інформаційні технології в наукових і маркетингових дослідженнях" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Рубан В. В.
;
Мавріду В. Ю.
;
Селезньова К. В.
;
Рубан В. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Селезнева Е. В.
;
Ruban V. V.
;
Mavridu V. Y.
;
Selezneva K. V.
2016
Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності міста
Мавріду В. Ю.
;
Птащенко О. В.
;
Бадяєв О. В.
;
Мавриду В. Ю.
;
Птащенко Е. В.
;
Бадяев А. В.
;
Mavridu V. Y.
;
Ptashchenko O. V.
;
Badyaev O. V.