Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Автори Нагаивская Д. Ю.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 19 із 19
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
GENDER INEQUALITIES IN THE EDUCATIONAL SPACE
Lysytsya N. M.
;
Nagaivska D. Y.
;
Лисиця Н. М.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Лисица Н. М.
;
Нагаивская Д. Ю.
2016
Levels of the social responsibility of business entities and their marketing activities
Nagaivska D. Y.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
2016
The role of governments in social responsibility of business entities and their marketing
Nagaivska D. Y.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
2015
SOCIAL RESPONSIBILITY OF BUSINESS ENTITIES AND THEIR MARKETING ACTIVITIES IN THE LIGHT OF THE GLOBAL FINANCIAL AND ECONOMIC CRISIS
Orlov P. A.
;
Nagaivska D. Y.
;
Орлов П. А.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
2016
Syllabus of the academic discipline "Economics and Internet Communications in Tourism" for students of speciality 8.14010301 "The Science of Tourism" (by types) of all forms of study
Nagaivska D. Y.
;
Dekhtyar N. A.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Дехтяр Н. А.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Дехтярь Н. А.
2017
Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємств
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2014
Нормативне забезпечення соціальної відповідальності бізнесу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Практика державного регулювання соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу у країнах Європи
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Проведення оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу на підприємстві
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2017
Підвищення соціальної відповідальності бізнесу на основівпровадження бенчмаркінгу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка та інтернет-комунікації в туризмі" для студентів спеціальності 8.14010301 "Туризмознавство" всіх форм навчання
Нагаївська Д. Ю.
;
Дехтяр Н. А.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Дехтярь Н. А.
;
Nagaivska D. Y.
;
Dekhtyar N. A.
2015
Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльності
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2015
Система взаємодії суб’єктів соціальної відповідальності бізнесу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2010
Социальная ответственность бизнеса как следствие государственного регулирования экономики
Нагаивская Д. Ю.
;
Нагаївська Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2017
Удосконалення державного регулювання соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингу в Україні
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2011
Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в Україні
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2012
Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Інституційне забезпечення соціальної відповідальності підприємств та їх маркетингу на міжнародному рівні
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.
2016
Інформаційна відкритість підприємства в умовах підвищення соціальної відповідальності маркетингу
Нагаївська Д. Ю.
;
Нагаивская Д. Ю.
;
Nagaivska D. Y.